• 29-08-2012, 19:12:07
    #1
    Öncelikle konuyu nereye açacağımı bilemedim. Arkadaşlar Turkcell'den iPhone 4s almaya gittim. Kredi kartı kullanmıyorum kısa süre önce iptal ettirdim. Gidip sordum nasıl alabilirim diye. Faturalı hatta geçip, bana 8 ay faturayı düzenliği ödediğim takdirde 8 ay sonra verebileceklerini söylediler başka bir çözüm yolu yokmudur? Şu anda 1 senedir Turkcell faturalı hat kullanan arkadaşım var eğer ona söylesem ona anında veriler mi?
  • 29-08-2012, 20:03:17
    #2
    Evkur, evinizi kurar
  • 29-08-2012, 20:12:00
    #3
    Hocam Evkur'a da gittim 2900 TL istiyorlar.
  • 29-08-2012, 21:28:00
    #4
    Geb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Evkur'a da gittim 2900 TL istiyorlar.
    Az bile istemişler. Evkur dan bişi alcağına almayı ver bence.

    Kredi kartın yok ise alma ihtimalin çok düşük kardeşim
  • 29-08-2012, 21:28:30
    #5
    Geb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Evkur'a da gittim 2900 TL istiyorlar.
    faturalı hatta geç kısa ve öz
  • 29-08-2012, 21:30:47
    #6
    Ruh
    Üyeliği durduruldu
    4S için bence acele etme, ben ettim memnunum ancak iPHONE 5 bir kaç aya kadar piyasaya sürülecekmiş onun için tavsiye 5
    Keşke acele etmeseydim diyorum

    Phlegm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evkur, evinizi kurar
    Ona halk arasında Ev kur ''Ocak batır'' diyorlar.
  • 29-08-2012, 21:35:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hiç alma kardeşim.Neden kendini kasacaksın boşver yazık ziyan etme paranı.Her telefon i görür alo desin yeter.

    Sen ne kullanıyorsun diyenler olabilir 1100 kafa rahat aga
  • 30-08-2012, 00:11:34
    #8
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    faturalı hatta geç kısa ve öz
    Geçicem sorun yok fakat geçmeme rağmen 8 ay sonra elime iPhone 4s vereceklermiş. Nasıl bir mantıksa. Danimarkada iPhone 4s almak istiyorsan 6 ay taahhüt ile 6x400 kr. yani TL ile 800'e geliyor ve anında veriyorlar telefonu. Birde yanında bedava konuşma,sms,internet cabası.
  • 30-08-2012, 00:59:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Burası Danimarka değil Türkiye..Arkadaşına verirler de eğer tüm faturalarını düzenli ödemiş ise ama arkadaşın o iyiliği sana yaparmı bilemem çünkü ayda en az 150 tl fatura ödeyecek ve 25 ay taahhüt edecek..