Öncelikle konuyu nereye açacağımı bilemedim. Arkadaşlar Turkcell'den iPhone 4s almaya gittim. Kredi kartı kullanmıyorum kısa süre önce iptal ettirdim. Gidip sordum nasıl alabilirim diye. Faturalı hatta geçip, bana 8 ay faturayı düzenliği ödediğim takdirde 8 ay sonra verebileceklerini söylediler başka bir çözüm yolu yokmudur? Şu anda 1 senedir Turkcell faturalı hat kullanan arkadaşım var eğer ona söylesem ona anında veriler mi?