• 28-08-2012, 10:53:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar telefonumun miladı doldu yeni bir telefon almam lazım. 16 GB Iphone 4S işimi görür. 1780 lira civarında satılıyor hepsiburada gibi sitelerde. Sıfır ayarında, alıp da pek kullanmayıp satmak istediğiniz ürünler için tekliflerinizi bekliyorum. Garantili ve tüm aparatlarının tam olması şarttır.
  • 28-08-2012, 10:58:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    www.iphonealsat.com da istediğin tarzda ilanlar görmüştüm istersen bir göz at.
  • 30-08-2012, 14:40:31
    #3
    Evet arkadaşlar ilan günceldir.
  • 30-08-2012, 15:18:36
    #4
    garantili yazmıssın ama aklında bulunsun yurtdısı 16 gb dort aylık simfree siyah 1200 tl pasport kayıtlı cihaz var elimde istersen pm atabilirsin
  • 30-08-2012, 15:29:23
    #5
    DonVito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garantili yazmıssın ama aklında bulunsun yurtdısı 16 gb dort aylık simfree siyah 1200 tl pasport kayıtlı cihaz var elimde istersen pm atabilirsin
    Bakalım hocam istediğim gibi bir şey bulamazsam dönüş yaparım saolun.
  • 30-08-2012, 15:32:18
    #6
    sizin en fazla vereceğiniz tutar nedir onu belirtirseniz bana arkadaşım satmayı düşünüyordu belki satar. 3 aylık.
  • 30-08-2012, 15:36:12
    #7
    Ysm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin en fazla vereceğiniz tutar nedir onu belirtirseniz bana arkadaşım satmayı düşünüyordu belki satar. 3 aylık.
    Hocam sıfırının fiyatı belli, piyasa da aşağı yukarı belli. Bu doğrultuda sizin tekliflerinizi bekliyorum, teklif vermek istemiyorum ben gelen teklifleri değerlendireceğim sadece.
  • 30-08-2012, 16:07:12
    #8
    1 ay kullanılmış herşeyi tamam simfre yurtdışı var pasaport kaydı yapılması gerek uygunsa 1200 tl sıfır ayarında bir kaç kez açlmıştır pasaport bulamayınca koyduk kenara .
  • 11-09-2012, 01:28:00
    #9
    Güncel.