Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar telefonumun miladı doldu yeni bir telefon almam lazım. 16 GB Iphone 4S işimi görür. 1780 lira civarında satılıyor hepsiburada gibi sitelerde. Sıfır ayarında, alıp da pek kullanmayıp satmak istediğiniz ürünler için tekliflerinizi bekliyorum. Garantili ve tüm aparatlarının tam olması şarttır.