• 26-08-2012, 20:49:24
    #1
    512MB RAM + 2GB ROM
    Android 2,3 yüklüdür.
    3G + Wifi + Çift Sim Kart Özelliği Mevcuttur



  • 26-08-2012, 20:52:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hadi şunlara iPhone yazarsınız anlarımda, Birde 4S diyede yazmazmısınız ölüyorum o an.
  • 26-08-2012, 20:53:04
    #3
    Durun gülüp gelcem
  • 26-08-2012, 20:54:56
    #4
    Çin malı vb... kılıflandırılma değil demi hocam?
  • 26-08-2012, 20:56:26
    #5
    kardeş çin malı ama android yüklü java değil....
  • 26-08-2012, 20:56:49
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Adamlar Hybrid telefon yapmışlar Android iPhone, yok artık
  • 26-08-2012, 20:58:58
    #7
    Neyse en azından bu ilanda Dubai malı falan yazmıyor.Bu arada başlık şaşırtıcı Replika eki getirmelisiniz başına.Ayrıca Android 2,3 bi işe yaramaz.Telefon güncelleme alıyor mu ? Arkasında elma logosu var mı ?
  • 26-08-2012, 21:14:13
    #8
    sen paradan haber ver arkasına armut resmi bile koyarım ben

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:14:13 -->-> Daha önceki mesaj 21:09:54 --

    Kardeşlerim bunun android 4.0 olanı quart 1.2 işlemcili olanıda mevcut stoklarımızda 650 tl dir. elma logosu vardır çift hatlı replikadır.
  • 26-08-2012, 21:47:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Konyada dükkaniniz var mi? Bi ara uğramak isterim.