Neyse en azından bu ilanda Dubai malı falan yazmıyor.Bu arada başlık şaşırtıcı Replika eki getirmelisiniz başına.Ayrıca Android 2,3 bi işe yaramaz.Telefon güncelleme alıyor mu ? Arkasında elma logosu var mı ?