Satış: Toplu SMS 'e Para Ödemeyin !
281
●26.885
- 25-10-2013, 19:09:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Mesajların gönderiminden tamamiyle mesajı atanlar sorumludur.imza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bıçak satan , silah satan bir firmanın suçsuz olmadığı kadar suçsuzuz.
Mesajı gönderen spam amaçlı kullanıyorsa istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz.
Bu arada ticari amaç demek o demek değildir.Size gelen mesaj SPAM mesajdır.
Ticari amaç demek , mevcut sms paketlerinin 3.kişilere satılması ve bundan gelir elde etmek demektir. - 26-10-2013, 01:12:15Bilgi dönüşü sağlandı. Satış güncel.Phonique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:12:15 -->-> Daha önceki mesaj 01:11:15 --
Evet , yeni fark ettim farklı projelerle uğraştığım için domainlerle ilgilenemedim.
Satışımız güncel hocam. - 02-11-2013, 00:46:46Program da doğru dürüst çalışmıyor zaten. Lisans sorunları var, ilgi bekleniyor dönüş alamıyoruz. Saçma sapan bir alan adından doğrulama yapıyoruz onuda arada hata veriyor. Program desen çoğu zaman kapat veriyor. Güncelleme var mı diyoruz yok diyor. Lisansı sorun, gönderimi sorun çileye döndü açıkcası. Bayadır kullanmıyorum, bilgisayarı değiştirdikten sonrada lisansı onaylayamadık. Bugün gönderim yapmam gerekiyordu, daha önce olduğu gibi sürekli oyalıyor. Tavsiye etmiyorum.
- 02-11-2013, 05:36:48Belirttiginiz offline lisanslamayi yapamayacagimi belirttim.(*) Istege bagli bir guncellestirmedir bu .[ Orn..Bir websitesi vardir ozel tasaerim talebiniz olur bu standart ucretin disindadir.]
Ya da bu talebe bagli degerlendirme yapilir, eksiklikler uzerinde gelistirme yapilir.(**)
Soylemis oldugumuz modem markalarinin 3G modemlerini kullanmazsaniz hata alabilirsiniz. Kaldi ki Windows bile cogu donanimla bazen calismayip hata verebiliyor.( Windows 8 de bile hala kucuk gozle gorulemeyen hatalar ve eksiklikler sayabilirim)(***)
Lisanslama icin Internetten kontrol her yazilimda olur. Internet erisiminiz olmazsa lisans hatasi alirsiniz.(****)
3.5 senedir 170 uzeri musterime hakkiyla destek verdim veririm de. Alnimda aciktir.
Ancak lutfen Whatsapp tan saat 00.00 da yazdiginiz kisinin de insan oldugunu , yorgun olabilecegini , uyuyabilecegini vs. lutfen unutmayin. .
Ve kullandiginiz bu sistemle suana kadar gonderdiginiz smsleri dusunurseniz piyasada 1000 mesaji 29 Tl ye gonderirken bu sistemle ne kadar kar yaptiginizi da lutfen 2 dk dusunun. Ve bazi seyleri boyle degerlendirmenizi rica ediyorum.
GT-S7562 cihazımdan Tapatalk 4 ile gönderildi