imza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticari amaçlı mesajlar atıldığı için çok ciddi suç işliyorsunuz.Bana bu mesajlardan hergün 3-4 tane gelmeye başladı.Atanı ve attıranı tespit ettiğim gibi savcılığa giderim.
Mesajların gönderiminden tamamiyle mesajı atanlar sorumludur.
Bıçak satan , silah satan bir firmanın suçsuz olmadığı kadar suçsuzuz.
Mesajı gönderen spam amaçlı kullanıyorsa istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz.



Bu arada ticari amaç demek o demek değildir.Size gelen mesaj SPAM mesajdır.
Ticari amaç demek , mevcut sms paketlerinin 3.kişilere satılması ve bundan gelir elde etmek demektir.