• 22-08-2012, 17:21:44
    #1
    Arkadaşlar merhaba
    • Genel Özellikler
    • İşlemci
    • 2.4GHz Çift Çekirdekli Intel Core i5
    • İşlemci Ön Bellek
    • 3MB paylaşımlı L3 Ön Bellek
    • İşlemci FSB
    • 1333 MHz
    • Ana Bellek (RAM)
    • 4GB
    • Ana Bellek Tipi (RAM Tipi)
    • 1333MHz DDR3
    • Ekran
    • 13.3-inç LED backlit parlak geniş ekran
    • Ekran Çözünürlüğü
    • 1280 x 800 (Doğal)
    • Ekran Kartı
    • Intel HD Graphics 3000
    • Ekran Kartı Hafızası
    • 384MB paylaşımlı
    • Sabit Disk
    • 500GB (SATA, 5400rpm)
    • Optik Sürücü
    • 8x Superdrive (DVD±R DL/DVD±RW/CD-RW)
    • Klavye
    • Q Klavye
    • Kablosuz Bağlantı
    • Wi-Fi (802.11a/b/g/n)
    • Ethernet
    • 10/100/1000BASE-T Gigabit
    • Bluetooth
    • Bluetooth 2.1 + EDR
    • USB
    • 2 adet USB 2.0
    • Kart Okuyucu
    • SDXC yuvası
    • FireWire
    • FireWire 800
    • Görüntü Çıkışları
    • Thunderbolt
    • Dahili Hoparlör
    • Var
    • Dahili Mikrofon
    • Var
    • Yazılım
    • Mac OS X Lion, iLife + Birçok ücretli programlar ve 500 gb hdd. boot camp ile 2 ye böldüm 250 gb. win 7 ultimate ve birçok program kurulu.
    • Kamera
    • FaceTime kamera
    • Kasa Yapısı
    • Unibody
    • Pil Ömrü
    • 7 saate kadar
    • Ağırlık
    • 2.04 kg
    • Boyutlar (YxGxD)
    • 2.41x32.5x22.7 cm
    Yukarıda özellikleri yazılı laptopumu 2.850 TL ye satıyorum.

  • 22-08-2012, 17:23:13
    #2
    windows mu kurulu bunda kimi bulamaz kimi bilemez
    hayırlı satışlar
  • 22-08-2012, 17:24:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Konu dışı: Hocam insaf yaw. Mac e de windows kurulur mu. Siz mac'e kendi işletim sistemini kurmanan mac'in tadını alamazsiniz.
  • 22-08-2012, 17:30:56
    #4
    Hocam MacOS Lion 10.7.4 Kullanıyorum ve Xcode ile objectve C geliştiriyorum. Sanırım siz Boot Camp in ne işe yaradığını bilmeden bunları yazdınız. Sağlık olsun varsın öyle düşünün. Ayrıca şu anda piyasanın %90 ı hala windows kullanıyor. Bende window ile bir çok işler yaptım ve yapmaya devam ediyorum.
  • 22-08-2012, 17:36:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    size tavsiyem bootcamp yerine vmware fusion kullanmanız daha iyi.
  • 22-08-2012, 17:40:54
    #6
    Hayır mevzu win 7 değil zaten kaldıki bir kaç saniyede macos tan win7 partitation unu silebilirsiniz. Gaye akıl vermek ya da almak değil, kurulu ve bana göre yazılımsal olarak eksiksiz bir makinenin satışını yapmak.