
Hocam MacOS Lion 10.7.4 Kullanıyorum ve Xcode ile objectve C geliştiriyorum. Sanırım siz Boot Camp in ne işe yaradığını bilmeden bunları yazdınız. Sağlık olsun varsın öyle düşünün. Ayrıca şu anda piyasanın %90 ı hala windows kullanıyor. Bende window ile bir çok işler yaptım ve yapmaya devam ediyorum.