Satış: Netsparker Full Edition lisanslı
3
●1.188
- 30-11-2012, 17:02:09Eposta Aktivasyonu GerekmekteSelamlar,
Benim TEAkolik lisansını satıyorsun! Ferruh ile iletişime geçtim. Lisansı iptal ettiriyorum. Yasal yollara başvurmadan mesajını silip, lütfen programı kaldırmanı rica ediyorum.
Lisansımı kim verdi tahmin edebiliyorum! Onunla da görüşeceğiz mahkemede!
Bandicoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A PT AL değilim. Mesajı editledin! Lisansımı veren Burak Cinay mahkemeye vereceğim. Polise de kime verdiyse bir güzel ötecektir!
