• 20-08-2012, 16:20:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    varmı? nasıl satın alabiliriz ? ücreti nekadar acaba
  • 30-11-2012, 17:02:09
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Selamlar,

    Benim TEAkolik lisansını satıyorsun! Ferruh ile iletişime geçtim. Lisansı iptal ettiriyorum. Yasal yollara başvurmadan mesajını silip, lütfen programı kaldırmanı rica ediyorum.

    Lisansımı kim verdi tahmin edebiliyorum! Onunla da görüşeceğiz mahkemede!


    Bandicoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netsparker Full Edition lisanslı programımı satıyorum 1 yıllık lisansı ile birlikte !
    Programın değeri 5000 usd$ ve üstü

    Google yazarsanız anlarsınız. ancak fiyat konusunda henüz bir fikir oluşmadı, isteyneler iletişime geçebilir pm ile.




    A PT AL değilim. Mesajı editledin! Lisansımı veren Burak Cinay mahkemeye vereceğim. Polise de kime verdiyse bir güzel ötecektir!
  • 30-11-2012, 17:04:09
    #3
    1. msj degistirilmis gordum daha demin satiyodu
  • 30-11-2012, 18:17:41
    #4
    Üyeliği durduruldu