Selamlar,
Benim TEAkolik lisansını satıyorsun! Ferruh ile iletişime geçtim. Lisansı iptal ettiriyorum. Yasal yollara başvurmadan mesajını silip, lütfen programı kaldırmanı rica ediyorum.
Lisansımı kim verdi tahmin edebiliyorum! Onunla da görüşeceğiz mahkemede!
Netsparker Full Edition lisanslı programımı satıyorum 1 yıllık lisansı ile birlikte !
Programın değeri 5000 usd$ ve üstü
Google yazarsanız anlarsınız. ancak fiyat konusunda henüz bir fikir oluşmadı, isteyneler iletişime geçebilir pm ile.
A PT AL değilim. Mesajı editledin! Lisansımı veren Burak Cinay mahkemeye vereceğim. Polise de kime verdiyse bir güzel ötecektir!