• 16-08-2012, 02:58:23
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mesajım bulunsun, kendi fotoğraflarını görebilirsek iyi olur.
  • 16-08-2012, 03:29:06
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UmiTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajım bulunsun, kendi fotoğraflarını görebilirsek iyi olur.
    iftardan sonra bakamadım.yarın ilgileneceğim.iyi çalışmalar.
  • 16-08-2012, 03:36:19
    #12
    f0x
    Üyeliği durduruldu
    urun nereden getirilmekte ve kendi fotograflarinida gorursek gerekli bilgileri aldiktan sonra alabilirim
  • 16-08-2012, 03:47:53
    #13
    f0x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    urun nereden getirilmekte ve kendi fotograflarinida gorursek gerekli bilgileri aldiktan sonra alabilirim
    ben arkadaşımdan alıyorum hocam o getirtiyor.ufak bi dükkanları var.kendi fotoğraflarını yarın yükleyeceğim.ilginize teşekkürler.
  • 16-08-2012, 11:28:12
    #14
    Ödeme şekli nedir peki ? Kapıda ödeme, önce ürün yada para vs..
  • 16-08-2012, 19:41:36
    #15
    aLpamiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme şekli nedir peki ? Kapıda ödeme, önce ürün yada para vs..
    ziraat bankası , iş bankası hocam.önce ödeme sonra ürün şeklinde hocam.forumda eskilerdenim zaten isterseniz forumun son zamanlarındaki ekran görüntüsünü ya da google önbellek linkini atabilirim.güven konusunda sıkıntı olmaz.iyi günler.
  • 16-08-2012, 19:44:51
    #16
    sanalpazar ile alma imkanımız varmıdır?
  • 16-08-2012, 19:49:37
    #17
    Oguz11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanalpazar ile alma imkanımız varmıdır?
    hayır hocam.zaten elimdekini bi arkadaş aldı büyük ihtimal yeni gelecek partiden gönderim yaparız o zamana güven sorunuda çözülmüş olur.forum alt üst olunca güvensizlik oluştu insanlarda biraz.iyi çalışmalar dilerim.ilginize teşekkürler.
  • 17-08-2012, 11:14:58
    #18
    Hocam yeni ürünler geldiğinde ürünün kendi resimleri ile birlikte bilgi verebilirseniz ben almak isterim. İyi satışlar ..