aLpamiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme şekli nedir peki ? Kapıda ödeme, önce ürün yada para vs..
ziraat bankası , iş bankası hocam.önce ödeme sonra ürün şeklinde hocam.forumda eskilerdenim zaten isterseniz forumun son zamanlarındaki ekran görüntüsünü ya da google önbellek linkini atabilirim.güven konusunda sıkıntı olmaz.iyi günler.