• 08-08-2012, 05:00:05
    #10
    Özel mesaj olarak sorular geliyor. Cihazlar problemsiz, arızasız olarak satılmaktadır.

    Tüm kontrollerden geçtikten sonra kargolanır. Daha önceki satışlarımızı inceleyebilirsiniz.

    Forumda en sonki satışımız dell yatay kasa bilgisayarlardı. Kullanıcılar memnunlar.

    güle güle kullanın.
  • 08-08-2012, 05:15:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DRR kaç ramlar peki 1 mi 2 mi ?
    Muhtemelen ddr 1'dir. Ürün çok eski çünki...

    Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece internete girmek için eve 2. cihaz düşünüyorum.Yeterli midir .Celeron işlemci nasıldır çok mu zayıftır.Biraz kullanımından bahsederseniz sevinirim.
    Celeron işlemciler p4'e yakın performans verirler, güncel internet sitelerinde zorlanabilirsiniz fakat 2. cihaz olabilir.

    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ablama bir hediye alayım diyorum sorularımı yanıtlarsan sevinirim ;
    * 1-2 saat kullandıktan sonra aşırı yavaşlıyor mu yani kendini kapatıyor mu
    * siteleri gezmek facebook,youtube ya da film izlemek için uygun mudur bilgisayarlar
    Sıradan bir internet kullanıcısının işini görür mü kısaca
    Üründe sorun yoksa 1-2 saat kullandıktan sonra kapanmaz veya yavaşlamaz.
    İnternet deneyimi olarak 4 çekirdekli 8 çekirdekli makina performansı beklemek yanlış olur ama facebook ve youtube orta şekerli, makina üzerinden video izlemek normal olabilir...

    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video izlerken kasmalar oluyor mu? Everest programı ile tüm özelliklerini yazabilir misiniz?
    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    İnternetten video izlerden muhtemelen sorun olur, p4 2.8 ghz makinada bile sorun yaşadım 4 ay önce bu makina celeron ve 1.4 ghz siz karar verin.
  • 08-08-2012, 23:34:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    raskors adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj olarak sorular geliyor. Cihazlar problemsiz, arızasız olarak satılmaktadır.
    Tüm kontrollerden geçtikten sonra kargolanır. Daha önceki satışlarımızı inceleyebilirsiniz.
    Forumda en sonki satışımız dell yatay kasa bilgisayarlardı. Kullanıcılar memnunlar.
    güle güle kullanın.
    Bugün firmanızı aradım ve not buraktım geri dönüş yapacaklardı halen herhangibir dönüş yapılmadı.
    Acil olarak 3 adet alabilirim sizede buradan özel PM ile bildiriyorum.

    İyi forumlar.
  • 17-08-2012, 01:29:34
    #13
    bende 1 veya 2 adet almayı düşünüyorum.

    alan eden arkadaşlar varsa yorumlarını yazabilir mi ?

    bu arada ram i 1gb olarak yükseltme bilirmiyiz ?

    ve kaç slot var makina da.

    ram takviyesi yapmayı düşünüyorum da 512 mb yetmeyebilir belki
  • 17-08-2012, 01:34:30
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam işyerinize gelip yüzyüze alma şansımız varmı ürünü? Yoksa internet üzerindenmi sadece?
  • 17-08-2012, 02:19:00
    #15
    Üyeliği durduruldu
    xp yüklü halde mi gönderiyorsunuz?
  • 17-08-2012, 02:38:40
    #16
    Özel mesaj ile anlatırmısın. Mobil olduğum için pek okuyamadim. Birde dukkan nerede. Elden alabilirmiyiz.

    GT-S5660 cihazımdan Tapatalk kullanarak gönderildi.
  • 17-08-2012, 02:45:32
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ürünlerin lisansları var mı acaba
  • 17-08-2012, 11:27:47
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fiyat güzel,batarya süresi nedir ortalama kullanımda?