s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DRR kaç ramlar peki 1 mi 2 mi ?
Muhtemelen ddr 1'dir. Ürün çok eski çünki...

Emperor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sadece internete girmek için eve 2. cihaz düşünüyorum.Yeterli midir .Celeron işlemci nasıldır çok mu zayıftır.Biraz kullanımından bahsederseniz sevinirim.
Celeron işlemciler p4'e yakın performans verirler, güncel internet sitelerinde zorlanabilirsiniz fakat 2. cihaz olabilir.

AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ablama bir hediye alayım diyorum sorularımı yanıtlarsan sevinirim ;
* 1-2 saat kullandıktan sonra aşırı yavaşlıyor mu yani kendini kapatıyor mu
* siteleri gezmek facebook,youtube ya da film izlemek için uygun mudur bilgisayarlar
Sıradan bir internet kullanıcısının işini görür mü kısaca
Üründe sorun yoksa 1-2 saat kullandıktan sonra kapanmaz veya yavaşlamaz.
İnternet deneyimi olarak 4 çekirdekli 8 çekirdekli makina performansı beklemek yanlış olur ama facebook ve youtube orta şekerli, makina üzerinden video izlemek normal olabilir...

webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Video izlerken kasmalar oluyor mu? Everest programı ile tüm özelliklerini yazabilir misiniz?
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
İnternetten video izlerden muhtemelen sorun olur, p4 2.8 ghz makinada bile sorun yaşadım 4 ay önce bu makina celeron ve 1.4 ghz siz karar verin.