• 02-08-2012, 15:40:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bu Yaz günlerinde balık tutmak isteyenlerin gözde profesyonel oltası burda..
    sadece 150 TL SATIYORUM.
    Hiç Kullanılmadı.
    Orjinal ITALY
    Çin Malları ile Karıştırmayınız.
  • 02-08-2012, 16:17:18
    #2
    olta güzelmiş, 25 tllik oltam var 4 defa tamir ettirdim. zamanında kaliteli bir şey alsaydım bu zorluklar çıkmayacaktı.
  • 02-08-2012, 16:35:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    çok kaliteli oltadır hafiftir orjinaldir profesyoneldir.
    fiyat çok ucuz aslında. hiç kullanılmadı.
  • 02-08-2012, 16:37:55
    #4
    kolay gelsin ayhan abi. Hayırlı satışlar
  • 02-08-2012, 16:39:55
    #5
    Üyeliği durduruldu
    teşekkür ederim.
    sıfır almıştım oltayı kullanmak nasip olmadı.
    konu güncel
  • 02-08-2012, 20:14:10
    #6
    night_walker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olta güzelmiş, 25 tllik oltam var 4 defa tamir ettirdim. zamanında kaliteli bir şey alsaydım bu zorluklar çıkmayacaktı.
    emın ol bende 30 tl lik olta almıstım 2 defa balıga gıttım once baska sorunlar cıktı ıkıncı gıdısımde kamış kırıldı,artık kalıtelı bırsey olsun dedım,225 tl ye mal oldu yenısını aldım oda 3-4 hafta sonra aynı şekılde oldu,en kaliteli misinayı alıyorsun kalıtelı makına alıyorsun ama sorunlar hep aynı
  • 02-08-2012, 20:20:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Konu Günceldir.
    Oltayı Son 125 TL Bırakıyorum.