olta güzelmiş, 25 tllik oltam var 4 defa tamir ettirdim. zamanında kaliteli bir şey alsaydım bu zorluklar çıkmayacaktı.
emın ol bende 30 tl lik olta almıstım 2 defa balıga gıttım once baska sorunlar cıktı ıkıncı gıdısımde kamış kırıldı,artık kalıtelı bırsey olsun dedım,225 tl ye mal oldu yenısını aldım oda 3-4 hafta sonra aynı şekılde oldu,en kaliteli misinayı alıyorsun kalıtelı makına alıyorsun ama sorunlar hep aynı