• 16-01-2011, 10:17:59
    #10
    Dilsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı ebattaki gemiye ışıklı diye +50tl isteniyorsa muhteşem para ilave ediyorsunuz diye düşünüyorum.
    Işıklı geminin işçiliği fazladır. Dışardan göründüğü gibi basit bir işlemle yapılmıyor.
  • 16-01-2011, 10:41:30
    #11
    El emeğinin yeri ayrıdır her zaman....
    Emeğine sağlık,
    Yeni dekorasyonda bende yer ayırayım buna,

    Hayırlı Satışlar
  • 16-01-2011, 16:40:46
    #12
    hasanyildiz84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    El emeğinin yeri ayrıdır her zaman....
    Emeğine sağlık,
    Yeni dekorasyonda bende yer ayırayım buna,

    Hayırlı Satışlar
    teşekkürler
  • 16-01-2011, 16:51:17
    #13
    Hocam gemiler el yapımı siz üretiyorsanız, atölye aşamasındaki bir fotoğrafını koyarsanız daha faydalı olacaktır. Hayırlı satışlar.