Dilsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı ebattaki gemiye ışıklı diye +50tl isteniyorsa muhteşem para ilave ediyorsunuz diye düşünüyorum.
Işıklı geminin işçiliği fazladır. Dışardan göründüğü gibi basit bir işlemle yapılmıyor.