• 12-01-2011, 00:53:32
    #1
    Bir arkadaşta 7700 tane pul var bunların ancak 200-300 ü kendini tekrar ediyordur geri kalanları hep tek. Bu pullardan 1800 tanesi türk pulu diğerleri yabancı pullarmış. Sizce bu koleksiyonun ederi nedir. birisi 800 lira vermiş de vereyimmi falan diye sordu bana ondan bu konuyu açtım. Pulların içeriği nedir hangi seriler var falan pek anlamıyor o da ben de :-D
  • 12-01-2011, 01:28:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Pullarin resimleri var ise degerleri konusun da bir fikir olusturabilir.
  • 12-01-2011, 01:58:32
    #3
    13 defter dolusu sayfa sayfa çeksek çok resim olur.
  • 12-01-2011, 03:35:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    olmaz diyorsun da nasil bir deger bicilmesini istiyorsun?ben satin alabilirim hepsini de tabiki resimlerini gormek sarti ile.
  • 12-01-2011, 04:26:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    RadikaL.org adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olmaz diyor'sun da nasil bir deger bicilmesini istiyorsun?ben satin alabilirim hepsini de tabiki resimlerini gormek sarti ile.
    bendede var pul koleksiyonu. pul koleksiyoncuları olarak bi grup yada konu başlıgı açalımmı? bende cocukken cok meraklıydım. eLimde cok eski pullar var.
  • 05-09-2012, 18:18:00
    #6
    bendede var bi koleksiyon ne yapsak bilmemki