olmaz diyor'sun da nasil bir deger bicilmesini istiyorsun?ben satin alabilirim hepsini de tabiki resimlerini gormek sarti ile.
bendede var pul koleksiyonu. pul koleksiyoncuları olarak bi grup yada konu başlıgı açalımmı? bende cocukken cok meraklıydım. eLimde cok eski pullar var.