• 02-01-2011, 18:16:44
    #1
    Dealextreme.com dan alışveriş yapmak istiyorum. Forumlardan araştırdım sorunsuz diyorlar. Yinede r10 üyelerine danışmak istedim. Var mı arkadaşlar bu siteden alışveriş yapan. Yardımlarınızı bekliyorum..
  • 02-01-2011, 18:18:27
    #2
    bu kategoride yeterli bilgi mevcut.
  • 02-01-2011, 18:18:36
    #3
    15 günde sorunsuz geldi... Perakende piyasasına göre uygun ama Tahtakaleden pahalı bir site. TR de bulamayacağın ürünleri rahatlıkla alabilirsin...
  • 02-01-2011, 18:18:44
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/ebay/674667-deale...is-sitesi.html
  • 02-01-2011, 18:20:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    gayet iyi bir sitedir.
    20$lık faturayı bile 5$ olarak kesip gönderdiler
  • 02-01-2011, 18:22:07
    #6
    Keşke tahtakaleye yakın olsam :] telefon alamıyoruz dimi.
  • 02-01-2011, 18:25:16
    #7
    verdiğiniz linki kontrol ediyorum şuan. kargo takip bilgilerini veriyorlar mı