• 22-12-2010, 20:52:55
    #1
    Forumdan alacak yoksa bile tanıdıkları vs. düşünüyorsa fiyat piyasaya göre uygun pazarlık payı var.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31480016/detay

    Araba abimindir.Kendisinin telefon numarası vs. orada yazılıdır.Arayıp detaylı bilgiyi kendisinden alınız.

    Araç 39 binde imiş.17 yıllık araç neden bu kadar az derseniz ilk sahibi bayan arabayı kullanmayıp garajda yatırmış.Km'de oynama yoktur.

    Bu arada indirim kodu : r10 4250 tl olur.
  • 22-12-2010, 21:01:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    50 binde mi oynama olmasın km de
  • 22-12-2010, 21:14:57
    #3
    demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 binde mi oynama olmasın km de
    hocam arabayı biz bayan öğretmenden aldık.O zaten arabayı fazla kullanmamış.2 yıldır bizde
    Biz işe gidip geliyoruz.O da babamın doblosu var onunla
    bu araba ile hastane veya arada bir gezmek için kullanıyoruz.
    Hani kapının önünde hazır araba olsun derler ya öyle araba

    Abim para biriktirdi bunuda satıp kendisine son model araba alacak.
    Temiz araba yani.
  • 22-12-2010, 21:20:53
    #4
    17 yılda 50.000 km de olması ilginç hayırlı satışlar.
  • 22-12-2010, 22:23:33
    #5
    hendivli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17 yılda 50.000 km de olması ilginç hayırlı satışlar.
    Konu içine de gerekli açıklamayı ekledim.Hiç bir şüpheniz olmasın km konusunda
  • 22-12-2010, 22:30:25
    #6
    50.000 doğrudur'da kaçıncı 50.000 aceba?Şahin-Doğan'larda her 100.000 binde km'yi sıfırlıyor.
  • 22-12-2010, 22:30:43
    #7
    M6k araba bakıyodu o ilgilenebilir
  • 22-12-2010, 22:40:51
    #8
    Öyle demeyin arkadaşlar halamın brodway var 93 model 42.000 de yani imkansız diye birşey yoktur. Zaten sıfırlandıysa sanayide ustalar söylerler illaki
  • 22-12-2010, 22:46:44
    #9
    qktq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50.000 doğrudur'da kaçıncı 50.000 aceba?Şahin-Doğan'larda her 100.000 binde km'yi sıfırlıyor.
    Arabanın 100.000 geçme ihtimalini ben vermiyorum.Ben arabalardan fazla çakmam ama abim ve babam arabalardan iyi anlarlar.Dayım 45 yaşında ve ve teyzemin oğlu 32 yaşında ikiside 15 yaşından beri kaportacılar arabalardan iyi anlarlar (sülalenin yarısı kaportacı , boyacı vs. )böyle durumlarda hep birlikte gidip derine kadar araştırıp bakarlar.

    abcksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    M6k araba bakıyodu o ilgilenebilir
    arkadaşlar iletişime geçeceğim.Teşekkür ederim.