Forumdan alacak yoksa bile tanıdıkları vs. düşünüyorsa fiyat piyasaya göre uygun pazarlık payı var.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...31480016/detay

Araba abimindir.Kendisinin telefon numarası vs. orada yazılıdır.Arayıp detaylı bilgiyi kendisinden alınız.

Araç 39 binde imiş.17 yıllık araç neden bu kadar az derseniz ilk sahibi bayan arabayı kullanmayıp garajda yatırmış.Km'de oynama yoktur.

Bu arada indirim kodu : r10 4250 tl olur.