50 binde mi oynama olmasın km de
hocam arabayı biz bayan öğretmenden aldık.O zaten arabayı fazla kullanmamış.2 yıldır bizde
Biz işe gidip geliyoruz.O da babamın doblosu var onunla
bu araba ile hastane veya arada bir gezmek için kullanıyoruz.
Hani kapının önünde hazır araba olsun derler ya öyle araba
Abim para biriktirdi bunuda satıp kendisine son model araba alacak.
Temiz araba yani.