• 21-12-2010, 17:11:28
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Scrapebox lisansımı satıyorum.
    Scrapebox nedir: http://www.seoros.com/blog/scrapebox/

    Sitesindeki fiyatı 97 dolar ancak ben kampanyalı fiyattan (57 dolar)a almıştım.
    TL olarak 88 lira yapıyor ancak 75 liraya veriyorum. 18 lira daha ucuza almış oluyorsunuz

    Ödeme sadece T.İş Bankası

    Alan kişiye lisans transfer için gerekli bilgiler verilecektir.
  • 21-12-2010, 19:20:21
    #2
    Hayırlı satışlar
  • 21-12-2010, 23:36:03
    #3
    Hangi konuda problem yaşadınız ,satma nedeniniz nedir acaba ?
  • 22-12-2010, 00:16:12
    #4
    Lisansı satılmış bana öyle dedi. Bir problem yaşadığından olacağını zannetmiyorum, bir süre sonra insan sıkılıyor o yüzdendir
  • 22-12-2010, 00:17:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Lisans satıldı arkadaşlar.
    @excellency bir problem yok. Elimde kasacak hiçbir site yok boş boş duruyor o yüzden satıyordum.
  • 22-12-2010, 00:17:56
    #6
    Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisansı satılmış bana öyle dedi. Bir problem yaşadığından olacağını zannetmiyorum, bir süre sonra insan sıkılıyor o yüzdendir
    sıkıldıysa bana yollasın bir süre ben kullanayım sonra ona geri atardım
    hem o arada özlemiş olurdu programı geri alınca tekrar kullanırdı
    ahh be kralcım bana danışmadan iş yapma diye kaç defa dedim sana
  • 22-12-2010, 00:20:09
    #7
    İşte platinin faydaları biz 2 gündür satamadık adam 5 dk da sattı
  • 22-12-2010, 00:22:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Scrapebox almak isteyen arkadaşlar, her türlü kefilim Dogukan'a problem yaşamazsınız, oda aynı fiyattan satıyor.
  • 22-12-2010, 00:24:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bu programı kullanıpta hit yapan var mı ki