Lisansı satılmış bana öyle dedi. Bir problem yaşadığından olacağını zannetmiyorum, bir süre sonra insan sıkılıyor o yüzdendir
sıkıldıysa bana yollasın bir süre ben kullanayım sonra ona geri atardım
hem o arada özlemiş olurdu programı geri alınca tekrar kullanırdı

ahh be kralcım bana danışmadan iş yapma diye kaç defa dedim sana