• 14-12-2010, 18:07:07
    #10
    Bende numarayı pm alabilirmiyim
  • 14-12-2010, 18:19:28
    #11
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana şalgamının yanında erzurum cağı, ilyas abi.
    Tabi ya canım çekti valla.
  • 14-12-2010, 18:51:48
    #12
    Adana'nın da her yerinden şalgam içilmez ama.Ali göde'nin şalgamını çok beğenmiştim.Adanalı arkadaşlar bilir.
    Birde taşköprü'nün oralarda ünlü bir şalgamcı vardı adını unuttum. onunda şalgamı çok meşhurdu..Ahh ahh memleketimi özledim arkadaş
  • 14-12-2010, 18:55:52
    #13
    Bende şalgamı çok severim. Ama acısız şalgamı sevmiyorum, acılı şalgam çok güzel oluyor.
  • 14-12-2010, 19:00:01
    #14
    okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adana'nın da her yerinden şalgam içilmez ama.Ali göde'nin şalgamını çok beğenmiştim.Adanalı arkadaşlar bilir.
    Birde taşköprü'nün oralarda ünlü bir şalgamcı vardı adını unuttum. onunda şalgamı çok meşhurdu..Ahh ahh memleketimi özledim arkadaş
    ali gödenin şalgamı 10 numara fakat çok pahalı

    hemde aşırı diyebilirim ,marketteki fiyata göre tabi
  • 14-12-2010, 19:04:28
    #15
    Hazır alınacaksa şalgam bence Adanus olmalı. Yoksa bir çok yerde satılıyor ve hepsi birbirinden güzel.
  • 14-12-2010, 19:10:33
    #16
    Havuçlu şalgam içmeyeli 15 yıl oldu. çok özledim ben de şalgam-simit ikilisini.
  • 14-12-2010, 19:13:28
    #17
    izm
    Üyeliği durduruldu
    Benim de canım istedi şimdi acılı olcaktı şimdi offf
  • 14-12-2010, 19:20:24
    #18
    7,5 Lira civarıymış hocam Adanus şalgamı iyidir tavsiyem =) zamanım olsa gider alıp yollardım.