okanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adana'nın da her yerinden şalgam içilmez ama.Ali göde'nin şalgamını çok beğenmiştim.Adanalı arkadaşlar bilir.
Birde taşköprü'nün oralarda ünlü bir şalgamcı vardı adını unuttum. onunda şalgamı çok meşhurdu..Ahh ahh memleketimi özledim arkadaş
ali gödenin şalgamı 10 numara fakat çok pahalı

hemde aşırı diyebilirim ,marketteki fiyata göre tabi