Şalgam?
34
●2.547
- 14-12-2010, 18:19:28Tabi ya canım çekti valla.Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2010, 18:51:48Adana'nın da her yerinden şalgam içilmez ama.Ali göde'nin şalgamını çok beğenmiştim.Adanalı arkadaşlar bilir.
Birde taşköprü'nün oralarda ünlü bir şalgamcı vardı adını unuttum. onunda şalgamı çok meşhurdu..Ahh ahh memleketimi özledim arkadaş
- 14-12-2010, 19:00:01ali gödenin şalgamı 10 numara fakat çok pahalıokanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hemde aşırı diyebilirim ,marketteki fiyata göre tabi - 14-12-2010, 19:10:33Havuçlu şalgam içmeyeli 15 yıl oldu. çok özledim ben de şalgam-simit ikilisini.