Adana'nın da her yerinden şalgam içilmez ama.Ali göde'nin şalgamını çok beğenmiştim.Adanalı arkadaşlar bilir.
Birde taşköprü'nün oralarda ünlü bir şalgamcı vardı adını unuttum. onunda şalgamı çok meşhurdu..Ahh ahh memleketimi özledim arkadaş