Konu
Şalgam?
14-12-2010, 18:51:48
#12
okanyuksel
Adana'nın da her yerinden şalgam içilmez ama.Ali göde'nin şalgamını çok beğenmiştim.Adanalı arkadaşlar bilir.
Birde taşköprü'nün oralarda ünlü bir şalgamcı vardı adını unuttum. onunda şalgamı çok meşhurdu..Ahh ahh memleketimi özledim arkadaş