• 07-12-2010, 13:10:18
    #1
    ........
  • 07-12-2010, 14:06:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dostum herhangi bir sorunu varmı ? bu telefonla çekilmiş bir resim koyarmısın ..
  • 08-12-2010, 23:23:31
    #3
    p.m attım acil dönersen sevinirim.ciddi alıcıyım
  • 09-12-2010, 09:57:29
    #4
    .......