Satılık K790i - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık K790i
3
●
437
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Alışveriş Bölümü
Satılık K790i
07-12-2010, 13:10:18
#1
werrol
........
07-12-2010, 14:06:17
#2
Ryle
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dostum herhangi bir sorunu varmı ? bu telefonla çekilmiş bir resim koyarmısın ..
08-12-2010, 23:23:31
#3
ilker_sln
p.m attım acil dönersen sevinirim.ciddi alıcıyım
09-12-2010, 09:57:29
#4
werrol
.......
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler