Konu
Satılık K790i
07-12-2010, 14:06:17
#2
Ryle
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
dostum herhangi bir sorunu varmı ? bu telefonla çekilmiş bir resim koyarmısın ..