merhaba arkadaşlar iphone 3g - 3gs beyaz 8 gb veya 16 gb model arıyorum.
geçen hafta 3g iphone aldım manyak gibi sıkıntıdan kapağını çıkarmaya kalktım telefon elimde kaldı telefoncular anakart yanmıs felan dedi bende şimdi yeniden almayı düşünüyorum diğerinin tamir ücreti neredeyse yeni iphone almaya denk geliyor . teklifleri yaparken lütfen mesajınıza resim ekleyiniz.
iphone arıyorum
5
●391
- 07-12-2010, 10:36:58Buriksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba beyaz düşünüyorum teklinizi değerlendiricem bulamazsam beyaz. - 07-12-2010, 11:51:14Üyeliği durduruldu3G 16 GB Siyah Var 600 e Veririm uygunsan goruselim.