• 07-12-2010, 10:24:06
    #1
    merhaba arkadaşlar iphone 3g - 3gs beyaz 8 gb veya 16 gb model arıyorum.
    geçen hafta 3g iphone aldım manyak gibi sıkıntıdan kapağını çıkarmaya kalktım telefon elimde kaldı telefoncular anakart yanmıs felan dedi bende şimdi yeniden almayı düşünüyorum diğerinin tamir ücreti neredeyse yeni iphone almaya denk geliyor . teklifleri yaparken lütfen mesajınıza resim ekleyiniz.
  • 07-12-2010, 10:36:58
    #3

    merhaba beyaz düşünüyorum teklinizi değerlendiricem bulamazsam beyaz.
  • 07-12-2010, 10:43:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Elimde orjinal 3g li 32 gb iphone var 800e veririm +35 tl lik kılıf hediye.
  • 07-12-2010, 11:09:38
    #5
    boxer beyaz bulamazsan, 600 tl ye ilanım var bakarsın..
  • 07-12-2010, 11:51:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    3G 16 GB Siyah Var 600 e Veririm uygunsan goruselim.