merhaba arkadaşlar iphone 3g - 3gs beyaz 8 gb veya 16 gb model arıyorum.
geçen hafta 3g iphone aldım manyak gibi sıkıntıdan kapağını çıkarmaya kalktım telefon elimde kaldı telefoncular anakart yanmıs felan dedi bende şimdi yeniden almayı düşünüyorum diğerinin tamir ücreti neredeyse yeni iphone almaya denk geliyor . teklifleri yaparken lütfen mesajınıza resim ekleyiniz.