Kendi kullandığım telefonu artık sıkıldığım için satmak yada takas etmek istiyorum. Telefonun Garantisi bitmiş durumdadır. Fakat kutusu,belgeleri,şarj aleti,usb kablosu,4 gb Hafıza kartı ve Orjinal Philips kulaklıkla birlikte gönderilecektir. Telefonun tek sıkıntısı Resimlerde de göreceğiniz gibi Sol işlem tuşu düşmüştür. Ama tuş kullanılıyor pek bir sıkıntı yaratmıyor. Kapat orjinal olduğu için değiştirmek istemedim.
Teklif usulü satmak istiyorum. Almak isteyenler teklif sunarlarsa sevinirim.
Takas olarakda vermek istediğiniz telefonu yazabilirsiniz.
http://img27.imageshack.us/img27/9381/sany0200h.jpg
http://img210.imageshack.us/img210/8528/sany0202.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/2854/sany0201.jpg
Satılık Temiz Nokia e63
24
●1.621
- 27-11-2010, 23:28:47
- 29-11-2010, 15:56:08Üyeliği durdurulduAynen bende.ekonomikvps_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-11-2010, 02:31:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bende lütffentrebuchet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle