• 27-11-2010, 23:28:47
    #1
    Kendi kullandığım telefonu artık sıkıldığım için satmak yada takas etmek istiyorum. Telefonun Garantisi bitmiş durumdadır. Fakat kutusu,belgeleri,şarj aleti,usb kablosu,4 gb Hafıza kartı ve Orjinal Philips kulaklıkla birlikte gönderilecektir. Telefonun tek sıkıntısı Resimlerde de göreceğiniz gibi Sol işlem tuşu düşmüştür. Ama tuş kullanılıyor pek bir sıkıntı yaratmıyor. Kapat orjinal olduğu için değiştirmek istemedim.

    Teklif usulü satmak istiyorum. Almak isteyenler teklif sunarlarsa sevinirim.

    Takas olarakda vermek istediğiniz telefonu yazabilirsiniz.

    http://img27.imageshack.us/img27/9381/sany0200h.jpg
    http://img210.imageshack.us/img210/8528/sany0202.jpg
    http://img10.imageshack.us/img10/2854/sany0201.jpg
  • 29-11-2010, 12:23:50
    #2
    Günceldir.

    Telefon+parada verebilirim.
  • 29-11-2010, 13:31:34
    #3
    hayırlı satışlar..
  • 29-11-2010, 13:32:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Aklındaki fiyati pm atar misn
  • 29-11-2010, 13:46:46
    #5
    son fiyatınızı pm atarsanız düşünebilirim.
  • 29-11-2010, 15:56:08
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ekonomikvps_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son fiyatınızı pm atarsanız düşünebilirim.
    Aynen bende.
  • 30-11-2010, 02:19:47
    #7
    pmler atıldı.
  • 30-11-2010, 02:31:00
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    trebuchet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklındaki fiyati pm atar misn
    bende lütffen
  • 30-11-2010, 02:32:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    pm lütfen