• 01-12-2010, 13:30:59
    #19
    Pm ıstıyorum
  • 01-12-2010, 23:18:37
    #20
    hocam fiyat pm alabilirmiyim.
  • 02-12-2010, 05:56:57
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Nokia e65 i düşünür müsünüz? İlk sahibiyim. Garantisi daha yeni doldu. Hiç Servise gitmedi. Arka kapağı deri kaplama olduğu için bunların o siyahtan kahverengine dönüştü sadece. Birkaç ufak ta çiziği var. Sizin gibi, Orjinalliği bozulmasın diye'de kapağını değiştirmedim.

    Faturası, Şarz cihazi, Kulaklığı V.s de Kutusuyla beraber gönderilir Uyarsa?

    PM ile haber verirsiniz, Olumlu/Olumsuz.

    İyi Günler.
  • 02-12-2010, 18:27:04
    #22
    pm atıldı.


    İphone 8gb ile takas olunur. Üstüne para verebilirim.
  • 08-12-2010, 11:31:55
    #23
    fiyat yazıyor hala fiyat pm =)
  • 08-12-2010, 11:41:34
    #24
    alacağım ama ulaşamıyorumki arkadaşa
  • 08-12-2010, 11:43:56
    #25
    bende son fiyatı pm alabilirmiyim.