• 16-10-2010, 12:09:39
    #10
    Güzel bir tat,Biz de Antepde bundan içiyoruz,güzel bir aroması var,Hayırlı satışlar.
  • 16-10-2010, 12:14:56
    #11
    bende urfadan kahvesini almıştım içiyorum gayet güzel. kaçak kahve ama üzerinde türk kahvesi yazıyo
  • 16-10-2010, 12:16:37
    #12
    mahmudun akrabası he süper ya sabah sabah moralim yerine geldi evet akrabası mahmud amca çocuğu oluyor kardeşimiz srilankalı
    oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun birde nescafesi yokmuydu birde siz bu mahmudun akrabasımısınız yoksa ticaret amaclımı
  • 16-10-2010, 12:31:50
    #13
    arkadaşlar ben rizeliyim çayın başkentinden bırakın kaçak çayları gelin güzedlim çaykur çaylarını içelim

    bir de burda kaçak ürün satmak serbest mi acaba ?
  • 16-10-2010, 13:53:43
    #14
    sifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben rizeliyim çayın başkentinden bırakın kaçak çayları gelin güzedlim çaykur çaylarını içelim

    bir de burda kaçak ürün satmak serbest mi acaba ?
    Cep telefonları, bilgisayarlar..vs bunlarda yurt dışından geliyor satılmasın o zaman artık. Kaçaktan kasıt sanırım Yerli malı olmadığını söylemek istemiş arkadaş.
  • 16-10-2010, 13:56:09
    #15
    çayın adı kaçak

    kaçak mal değil
  • 16-10-2010, 16:13:37
    #16
    Bn de yakında çay satışına başlayacağım da alan olur mu diye düşünüyorum ben böyle çay değil de doğuş çay of çay falan satmayı düşünüyorum.
  • 16-10-2010, 16:21:30
    #17
    evde kaçak çay stokum olmasaydı kesinlikle alırdım..
    arkadaşı tanımam ama eğer orjinal mahmood çayı ise şiddetle tavsiye ederim..
  • 17-10-2010, 16:13:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Çayın adı KAÇAK çay
    Kendisi kaçak değil. Büyük marketlerde satılıyor fakat kilosu 16 - 18 civarı.
    O yüzden toplu alımlarda çok karlı.
    Arkadaşlar Alıp çevrenize hediyede edebilirsiniz.

    Arkadaşlar Fİyatın ucuz olmasının sebebi IRAKTAN getiriyor olmam.

    Dilerseniz KAHVE, ÜÇÜ BİRARADA, PRİNÇ, ŞEKER, YAĞ gibi maddeleri toplu isterseniz yollarım.

    Tek tek uğraşılmaz, kargosu bile pahalı olur.