Mahmood Çay
18
●3.608
- 16-10-2010, 12:14:56bende urfadan kahvesini almıştım içiyorum gayet güzel. kaçak kahve ama üzerinde türk kahvesi yazıyo
- 16-10-2010, 12:16:37mahmudun akrabası he
süper ya sabah sabah moralim yerine geldi evet akrabası mahmud amca çocuğu oluyor
kardeşimiz srilankalı
oRumJack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 16-10-2010, 13:53:43Cep telefonları, bilgisayarlar..vs bunlarda yurt dışından geliyor satılmasın o zaman artık. Kaçaktan kasıt sanırım Yerli malı olmadığını söylemek istemiş arkadaş.sifteri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2010, 16:13:10Üyeliği durdurulduÇayın adı KAÇAK çay
Kendisi kaçak değil. Büyük marketlerde satılıyor fakat kilosu 16 - 18 civarı.
O yüzden toplu alımlarda çok karlı.
Arkadaşlar Alıp çevrenize hediyede edebilirsiniz.
Arkadaşlar Fİyatın ucuz olmasının sebebi IRAKTAN getiriyor olmam.
Dilerseniz KAHVE, ÜÇÜ BİRARADA, PRİNÇ, ŞEKER, YAĞ gibi maddeleri toplu isterseniz yollarım.
Tek tek uğraşılmaz, kargosu bile pahalı olur.
süper ya sabah sabah moralim yerine geldi evet akrabası mahmud amca çocuğu oluyor