Çayın adı KAÇAK çay
Kendisi kaçak değil. Büyük marketlerde satılıyor fakat kilosu 16 - 18 civarı.
O yüzden toplu alımlarda çok karlı.
Arkadaşlar Alıp çevrenize hediyede edebilirsiniz.
Arkadaşlar Fİyatın ucuz olmasının sebebi IRAKTAN getiriyor olmam.
Dilerseniz KAHVE, ÜÇÜ BİRARADA, PRİNÇ, ŞEKER, YAĞ gibi maddeleri toplu isterseniz yollarım.
Tek tek uğraşılmaz, kargosu bile pahalı olur.