Tandoganda mutlaka bulursun 4 sene'dir ankaraya gitmiyorum.

Burnumda tütüyor.
Tandogan alt geçidinde bulamaz isen hiç bir yerde bulamazsın.
Birde Anafartalar Çarsından Bentderesine inerken Sagda Tablod'cu var

o binada yapıyorlardı ozamanlar.
Yine bulamaz isen anafartalardan dışpakıya giderken yipa var. ( tam olarak aklımda kalmadı yipa olması lazım.) Birde oraya bak. Aklıma gelirse yine yazarım.