Tandoganda mutlaka bulursun 4 sene'dir ankaraya gitmiyorum. Burnumda tütüyor.

Tandogan alt geçidinde bulamaz isen hiç bir yerde bulamazsın.

Birde Anafartalar Çarsından Bentderesine inerken Sagda Tablod'cu var o binada yapıyorlardı ozamanlar.

Yine bulamaz isen anafartalardan dışpakıya giderken yipa var. ( tam olarak aklımda kalmadı yipa olması lazım.) Birde oraya bak. Aklıma gelirse yine yazarım.