• 01-10-2010, 17:35:45
    #1
    Arkadaşlar iphone 4 alıcam bütcem 1.350 tl kredi kartı ile ödeme yapıcam.

    Sıfır jelatini açılmamış olmalı. simlock kiliti olmamalı ve kayıtlı olmalıdır.

    bu tarzda satmayı düşünen varsa irtibata geçebilir. 2. el alınmıcakdır..
  • 01-10-2010, 17:39:36
    #2
    İstediğin özelliklerde ve yazmış olduğum şekilde bulabilirsen ne olur banada bilgi ver, 5 adet alırım hemen.

    Elimde 1 adet 16GB mevcut,
    Amerikadan alınma ve 4.0.2 versiyonlu
    Düşünürsen yardımcı olurum, 1250TL civarında satacağım.
  • 01-10-2010, 17:59:48
    #3
    çıkarsa hocam. sim lock olayı olmasa alıcam 1.100 tl satanda var.
  • 01-10-2010, 18:41:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    enginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstediğin özelliklerde ve yazmış olduğum şekilde bulabilirsen ne olur banada bilgi ver, 5 adet alırım hemen.

    Elimde 1 adet 16GB mevcut,
    Amerikadan alınma ve 4.0.2 versiyonlu
    Düşünürsen yardımcı olurum, 1250TL civarında satacağım.
    16gb olanı kontratsız olarak 1500 civarına satılıyo bayilerde stoklar bitmiş olabilir şuan
  • 01-10-2010, 19:51:28
    #5
    hocam varsa öle alalım o zaman. neresı satıyor o fıyata ?
  • 01-10-2010, 19:54:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SiwaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar iphone 4 alıcam bütcem 1.350 tl kredi kartı ile ödeme yapıcam.

    Sıfır jelatini açılmamış olmalı. simlock kiliti olmamalı ve kayıtlı olmalıdır.

    bu tarzda satmayı düşünen varsa irtibata geçebilir. 2. el alınmıcakdır..
    hocam elimde iphone 4 var 16gb pasaport kaydı yapılmıstır.itunesden kurulum ıcın kutusundan acılmıstır yanlızca.abdden yeni geldi jelatini üstünde uygunsa görüşelım
  • 01-10-2010, 19:59:17
    #7
    arkadasa daha once 6300 satmıştım güvenilir ve dürüst bir kişidir