Arkadaşlar iphone 4 alıcam bütcem 1.350 tl kredi kartı ile ödeme yapıcam.
Sıfır jelatini açılmamış olmalı. simlock kiliti olmamalı ve kayıtlı olmalıdır.
bu tarzda satmayı düşünen varsa irtibata geçebilir. 2. el alınmıcakdır..
İphone 4 Alınacakdır
6
●511
- 01-10-2010, 18:41:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.16gb olanı kontratsız olarak 1500 civarına satılıyo bayilerde stoklar bitmiş olabilir şuanenginberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2010, 19:54:07Üyeliği durdurulduhocam elimde iphone 4 var 16gb pasaport kaydı yapılmıstır.itunesden kurulum ıcın kutusundan acılmıstır yanlızca.abdden yeni geldi jelatini üstünde uygunsa görüşelımSiwaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle