Arkadaşlar iphone 4 alıcam bütcem 1.350 tl kredi kartı ile ödeme yapıcam.
Sıfır jelatini açılmamış olmalı. simlock kiliti olmamalı ve kayıtlı olmalıdır.
bu tarzda satmayı düşünen varsa irtibata geçebilir. 2. el alınmıcakdır..
hocam elimde iphone 4 var 16gb pasaport kaydı yapılmıstır.itunesden kurulum ıcın kutusundan acılmıstır yanlızca.abdden yeni geldi jelatini üstünde uygunsa görüşelım