• 29-09-2010, 16:07:24
    #10
    <konudışı>"Bugün 23:59:59 da en yüksek teklifi vermiş olan kazanır."

    Ah benim ihâle kültüründen uzak, çakallık peşinde koşmayan, art niyet beslemeyen forum ailem. Normal şartlarda 23.59'a kadar bekleyip tam son dakikalarda ihâlenin kızışmasını ve ürünün olağandan da ucuza gitmesini beklerken şimdiden kapışma başladı. Seviyorum bu içtenliğimizi.
    </konudışı>

    Madem konuya geldik arttırmadan çıkmayayım.

    11 TL.



  • 29-09-2010, 16:08:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    13 tl

    Yokmu arttıran
  • 29-09-2010, 20:56:25
    #12
    son 3 saat
  • 29-09-2010, 21:03:04
    #13
    14 de benden Orjinalse tabi Açıklama göremedim de (değilse teklifim geçersizdir)
  • 29-09-2010, 23:23:50
    #14
    ürünün replika olduğu yazılı
    koku aynı ama kalıcılık 4-5 saat
  • 29-09-2010, 23:42:03
    #15
    Son dakikalar
    Hayırlı satışlar hocam son tekliften x dk sonra satılması senin işine gelirdi aslında )
  • 29-09-2010, 23:46:42
    #16
    Birbaşka arttırımda onu yaparız
  • 29-09-2010, 23:58:10
    #17
    Son 2 dk