<konudışı>"Bugün 23:59:59 da en yüksek teklifi vermiş olan kazanır."

Ah benim ihâle kültüründen uzak, çakallık peşinde koşmayan, art niyet beslemeyen forum ailem. Normal şartlarda 23.59'a kadar bekleyip tam son dakikalarda ihâlenin kızışmasını ve ürünün olağandan da ucuza gitmesini beklerken şimdiden kapışma başladı. Seviyorum bu içtenliğimizi.
</konudışı>

Madem konuya geldik arttırmadan çıkmayayım.

11 TL.