• 27-09-2010, 19:08:45
    #19
    ben samsung 37lc650 94 ekran aldım lcd aldım mkv desteklı fılmlerımı usb ve harıcı hdd takıp ızleye bılıyorum ve dıger formatlarıda bende cok memnunum
  • 30-09-2010, 18:21:09
    #20
    mccoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Led'e vereceğim paraya sony alayım diyorum kalite sonuçta. led tv'lerde hangi marka model önerebilirsin?
    Ben samsung aldım memnunum. Özellikle usb film atıp izlerken müthiş zevk veriyor. Aynı şekilde futbol maçlarında da öyle.
  • 30-09-2010, 18:23:29
    #21
    Backlink Hizmetleri
    Marka olarak LG'den şaşma. Evdeki tüm tv ve monitörlerim LG. Gayet memnunum
  • 30-09-2010, 20:05:01
    #22
    Samsung B veya C serisi min 32c530 (Full hd Divx oynatır) veya 32b(/c)650 (Full hd Divx oynatır, 100 Hz) tavsiyemdir.
  • 23-10-2010, 10:15:09
    #23
    Sonunda sony KDL-32BX300 aldım. Dün kurdular, dsmart uydu alıcı ile normal yayınlarda görüntüden memnun değilim. Görüntü ayarlarını nasıl yapabilirim. Varmı yabancı yada türkçe bir site inceleyebileceğim.