Evet bunlar çokmuş philips 32 inch 1300 tl'ye vardı sanırım led olabilir çok kaliteli görüntüsü vardı. Bahsettiğim sony led değilmi eminmisin? Bana hd yayında kalitesi iyi gibi geldi. Uydu takarsan yine görüntü kaliteli olur dedi adam. Bana yeter illa led olmasına gerek yok.
LCD yerine LED almanı tavsiye ederim. Ücretten kaçınma derim.
Ben aldım görüntü kalitesi mükemmel. USB taktığınızda film izleyebilir, müzik dinleyebilir, albümlere bakabilirsiniz.
LCD yerine LED almanı tavsiye ederim. Ücretten kaçınma derim.
Ben aldım görüntü kalitesi mükemmel. USB taktığınızda film izleyebilir, müzik dinleyebilir, albümlere bakabilirsiniz.
Led'e vereceğim paraya sony alayım diyorum kalite sonuçta. led tv'lerde hangi marka model önerebilirsin?