wireless ağım sürekli sinyal konusunda sorun yaşıyorum.
Daha iyi çekiş için elinde satılık ürün önerebilecek varsa teklifleri bekliyorum
wireless uzatıcı satan
9
●960
- 06-09-2010, 20:44:56Üyeliği durduruldu
- 07-09-2010, 03:38:35çok çok zararlı bir cihaz bende 500mw var yakınında olursa aşırı baş ağrısı yapıyor ki bu 1000 mw . Hiçbir çekim sorunu yaşamazsın ama kendinden olduğunca uzak tutmalısın aşırı radyoaktif dalga gönderiyorKatranKOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-09-2010, 10:00:471000mw FlexMan.FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki 2Kat daha Güçlü bir cihaz,ama ben kullanıyorum hiçbir sorun yaratmadı bende.Anlattığım gibide cihazın Özelliği çok iyi,wireless şifrelerini kırıyor (WEP)
Saygılar.
performans alamassın