FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok çok zararlı bir cihaz bende 500mw var yakınında olursa aşırı baş ağrısı yapıyor ki bu 1000 mw . Hiçbir çekim sorunu yaşamazsın ama kendinden olduğunca uzak tutmalısın aşırı radyoaktif dalga gönderiyor
1000mw FlexMan.
Tabiki 2Kat daha Güçlü bir cihaz,ama ben kullanıyorum hiçbir sorun yaratmadı bende.Anlattığım gibide cihazın Özelliği çok iyi,wireless şifrelerini kırıyor (WEP)
Saygılar.